Jak odzyskać utracony impet (i znowu zacząć wygrywać)?

Relacja z webinarium „Harvard Business Review Polska”

Silną markę buduje się przede wszystkim poprzez systematyczne potwierdzanie jakości swoich usług i produktów. Wszystko jest dobrze, dopóki dobra passa trwa. Jednak jak radzić sobie, kiedy na drodze pojawi się przeszkoda, która spowolni nasze działanie?

Chcesz wiedzieć, jak odbudować znaczenie marki i odzyskać zaufanie klientów?

Obejrzyj nagranie webinarium Jak odzyskać utracony impet w sprzedaży (i znowu zacząć wygrywać)? i posłuchaj eksperckiego case study z polskiego rynku.

Oglądając webinarium dowiesz się m.in.:

  • Dlaczego większość kryzysów ma swoje źródło w sektorze relacji z klientami?
  • Jak systematycznie budować przewagę w warunkach silnej konkurencji?
  • W jaki sposób w budowaniu mocnej marki mogą pomóc Ci nowe technologie?
  • Jakie nieszablonowe rozwiązania pozwoliły światowym firmom pokonać przestój i kryzys a także trwale wzmocnić swoje notowania?
Uczestniczyłeś w webinarium. Zaloguj się
Zapisałeś się na webinarium? Wpisz tylko swój e-mail.

Prowadzący:

Piotr Stohnij

Grzegorz Łapiński

W swojej 22-letniej praktyce biznesowej Grzegorz Łapiński sprawował wiele funkcji w zarządach i radach nadzorczych międzynarodowych korporacji. Obecnie piastuje stanowisko wiceprezesa zarządu w Polskie ePłatności SA – spółce z portfela funduszu inwestycyjnego Innova Capital.

Wcześniej związany z firmą First Data/PolCard, gdzie pełnił rolę wiceprezesa zarządu i dyrektora generalnego pionu sprzedaży (a także dyrektora finansowego oraz prezesa First Data Poland Holding). Odpowiadał za następujące rynki: polski, grecki oraz kraje bałtyckie. Przez 10 lat był związany z branżą doradczą, pracując w Ernst & Young (EY) na stanowisku Senior Managera. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał zarówno w Polsce, jak i poza granicami kraju, przez 7 lat pracując w Holandii, USA, Grecji i Irlandii.

Wypełnij formularz, aby obejrzeć nagranie