Harmonogram zajęć 2018

GRUPA A - Warszawa

Pamiętaj, że zajęcia możesz odrobić w innym terminie.
Wystarczy, że wcześniej skontaktujesz się z koordynatorem programu.


GRUPA A - 2018

Sesja 1: Wygrywająca strategia sprzedaży a model biznesowy i ogólna strategia firmy: proces budowy strategii sprzedaży krok po kroku
grupa A 01-02.12.2017 piątek, sobota
Sesja 2: Organizacja procesów sprzedaży: nowy podział pracy między marketingiem a sprzedażą – pozyskiwanie szans, zarządzanie lejkiem i realizacja celów
grupa A 19-20.01.2018 piątek, sobota
Sesja 3: Strategia zarządzania sprzedażą wielokanałową: nowy model hybrydowego omnichannel
grupa A 23-25.02.2018 piątek, sobota
Sesja 4: Zarządzanie marżą w sprzedaży: między ofertą, ceną a polityką rabatową
grupa A 23-24.03.2018 piątek, sobota
Sesja 5: Negocjacje na poziomie strategicznym: jak bronić zysków i budować konstruktywną relację z klientem
grupa A 20-21.04.2018 piątek, sobota
Sesja 6: Zarządzanie kluczowymi klientami: jak ich pozyskiwać i jak zwiększać potencjał obecnych kupujących
grupa A 18-19.05.2018 piątek, sobota
Sesja 7: Sprzedaż przyszłości: value co-creation, innowacje i zarządzanie zmianą w dziale sprzedaży
grupa A 22-23.06.2018 piątek, sobota